четвъртък, 12 март 2020 г.

Как го правя аз урок 2 - топиарий сърце!

Здравейте, не е сложно, просто опитайте. Това беше може би второто ми дръвче на късмета.
Приготвях го за любим човек, но в последствие ми беше отмъкнато от една приятелка, която се затръшка, че било точно като за нейното бюро. Според мен обаче искаше да провокира интереса на нейн колега, по който си падаше. 


Както и да е, в слючая си купих готова стериопорна фигурка "сърце" в подходящ размер, защо се захванах 2 дни преди очаквания Свети Валентин. Не ми се работеше с пистолет за горещ силикон и си купих лепило С-200. След като захванах ствола на дървото в малката саксийка, промуших и сърцето в основата и ми остана да нарежа на малки квадрати с размери 3/3см. червена салфетка. След това нанасях лепило по сърцето и с помощта на молив, който слагах в центъра на всяко квадратно парченце салфетка позиционирах върху наслоеното лепило. И така парченце по парченце и се получи първото ми изпълнено с Любов топиарий сърце!


Няма коментари:

Публикуване на коментар