петък, 17 юни 2011 г.

Забавен петък! - 13

И тъй като днес е петък, няма начин да пропусна да ви покажа и нещо забавно. Става дума за лампи от необработена телешка кожа. Може би ще си кажете, че е жестоко от моя страна да наричам това забавно, но е факт. Винаги съм намирала за забавни петната по кравите. А точно тези лампи отлично подчертават яркият контраст между бялата кожа и черните петна. Освен това те внасят непринуден чар във вилните интериори. Макар да смятам, че дори и да ги сложите сред битов интериор над стара дървена маса с позахабени пейки, или в супер модерно обзаведен апартамент издържан в черно-бялата гама, пак биха стояли страхотно. Лампите са страхотни, а за да се убедите, че са и забавни просто си ги представете в цветовете на кравата Милка. ;)
Източник: lyring
На мен тези лампи ми напомниха за дейността на Kyle Bunting и много ми се иска да видя нещо ново от него в точно тази насока, защото само килимите и мебелите му не са ми достатъчни. Представете си лампа изработена с това десенче от килимите на Kyle Bunting.

Няма коментари:

Публикуване на коментар