сряда, 1 юни 2011 г.

Кожени дограми и врати!

В този пост се пошегувах за анкетата за кристалите Swarovski, но май работата вече не е на шега...
Честно да ви кажа така като си стоя от време, на време вкъщи и чакам да ме обхване музата и да пиша в блога, не веднъж ми е минавал през главата въпроса: Какво му трябва на човек, за да е щастлив? И ето на отговора вече е повече от ясен! Добре, че са от луксозната италианска компания  "Tonin" да ни открехнат. Ами, че то си е повече от ясно, че за пълно щастие ни липсват естествена, екзотична кожа и какво мислите?... правилно сте се досетили кристали Swarovski.
За да ни осигурят това пълно щастие към което всеки от нас се стреми от "Tonin" са разработили шикозни кожени рамки за врати и прозорци. Не се чудете като мен повече, ами се замислете колко е лесно да добавите жизненост на вашия интериор с неочакваните си на вид и усещане, живи цветове и фини покрития по вашите прозорци и врати от кожата на убити животни. Ако сте едни истински ценители на лукса се досещате, че не върви да сложите на тази изключително мека кожа  от италиански топ доставчици и дизайнерските кристали на Swarovski, какво да е стъкло. Не то трябва да е "Murano" стъкло / да си призная не бях чувала за него, но всеки се учи докато е жив/. Та общо взето е това, остава само да си изберете определен вид кожа и цвят за вашите врати и прозорци и спокойно можете да кажете "сбогом" на скучния стъклопакет. Изборът ви включва кожи от щраус, крокодил, змиорка, и питон, съответно налични във всички цветове на дъгата - розово, синьо, кафяво, охра, зелено, класическото черно и бяло, огнено червено, металик, възможностите са безкрайни. Ето ви примери:

2 коментара:

  1. Невероятни рамки за огледала.Веднага бих си закупила, но се колебая между червената и черната понеже в стаята ми и двата цвята ще стоят идеално, или поне според мен.Понеже стените са тъмни -черни, а пък завесите са червени.Винаги съм харесвала комбинацията между черно и червено с малко бяло.Това, че изборът ви включва кожи от щраус, крокодил, змиорка, и питон, съответно налични във всички цветове на дъгата - розово, синьо, кафяво, охра, зелено, и какви ли още не както добре ни информирате е страхотно.Просто не знам дали съм готова да закупя естествена кожа, понеже ми е мъчно за животните....

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че сме полезни. Личното ми мнение е да се спрете на огледало с червена рамка щом стените ви са черни, а завесите червени. Червената рамка на огледалото чудесно ще контрастира върху черна стена и би си кореспондирала с червени завеси. Честно казано вече ми е адски любопитно да видя тази ваша стая. На мен така и не ми стигна смелостта да прибегна към черни стени за спалнята си при последното освежаване въпреки, че също много ми допада комбинацията черно-червено. Явно сте темпераментна личност, която много добре знае какво иска. А относно кожите не е задължително да е естествена, на бг пазара вече има доста добри имитации на естествена кожа, а и изкуствената се обработва така че е дори по-издържлива от естествената и без спицифичен мирис.

    ОтговорИзтриване