сряда, 15 юни 2011 г.

Живите бижута на Цеца Георгиева!

Ако следите блога ми сигурно сте чели поста: „Еко бижутата на Цеца Георгиева!” Лично аз много се гордея с креативността на родната ни художничка, затова и следя новостите около нея и Еко творбите й. Едно от последните й бижута, които тя  е сътворила със сръчните си ръце е живо. То е изработено от кора на дърво и жив лишей, който при редовно навлажняване, расте и променя формата си пред очите ви. Смятам, че подобно бижу е страхотен подарък за жени, обичащи да отглеждат различни растения в дома си, а вече и на шията си. Помня, че преди време продаваха миниатюрни кактусчета в стъкленици, като висулки или ключодържатели, но аз не ги намирам за толкова атрактивни. Освен тези бижута бих искала да ви обърна внимание и на едно доста стилно също „Еко” украшение за дома ви, което носи името „GREEN GRACE”. Тази пластика, както ще видите от снимките по-долу е изработена от зелена трева, която за съжаление и разлика от живото бижу, няма как да остане вечно зелена. Но пък след изсъхването на тревата, пластиката запазва формата си и може да бъде използвана, като вътре в нея поставите малка чаена свещ, която да разпръсква нежната си светлина през процепите на вече покафенялата трева. За Еко любителите отнова ще посоча връзки към блога на художничката и към интернет магазина от който можете да си закупите живите й творби.
Живото бижу:

  Пластиката „GREEN GRACE”:

1 коментар:

  1. Цеца Георгиева25 юни 2011 г. в 12:32

    Аз също много се радвам на Вашия чудесен блог!
    Благодаря Ви отново за добрите думи, за това че отделяте внимание на българското изкуство и в мрака събирате светлина,когато за много от нас може да се цитира Вазов"...не пей ми се не смей ми се..."

    ОтговорИзтриване