петък, 17 юни 2011 г.

Особености на Quilling-a!


При писането на последния пост за квилинга Quilling food ми направи впечатление нещо, което щях да пропусна, а смятам, че е особено важно. Има два вида квилинг. Единият е „двуизмерен”, този който познаваме от творбите на Юлия Бродская и Sarah Yakowonis. Този вид е доста по-разпространен и практикуван, а и не съм особено сигурна за правилността на израза „двуизмерен” или 2D quilling”, но аз от тук нататък така ще го наричам. Вторият вид е „триизмерен” или “3D quilling”, който не просто представя определени форми, но и ги изгражда от използваните квилинг намотки и рула. Този вид квилинг, предвид използването на хартия бих го определила като свързващо звено мужду 2D quilling-а и оригами изкуството. За да съм по-ясна ще използвам няколко снимки. 

Като пример за "2D quilling" ще използвам квилинг рекламата за "Alpina Yogurt", които смело са написали, че това е 3D quilling, но аз не мога да се съглася с тях:
 А като за пример “3D quilling” ще посоча следните снимки:

 Както и тези квилинг композиции:
Последна актуализация: 22.07.2011г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар